2010. január 4., hétfő

Karácsonyi sütünk-főzünk













Sajnos idén nem voltam olyan termékeny mint tavaly, mert sajnos légcsőgyuszival kínlódtam (még ma is.. :( ) így ahogy hozzákezdtem valamihez, jött a vízcsorgás a hátamon.
De azért készült hand made szaloncuki idén is, ebédre tárkonyos pityókaleves és bögrés mákos (ezekről most nincs kép) a vacsora asztalra baconos lazac almás borított burgonyával, másnap előétel amit Nagyok készítettek, tyúkleves amit Kicsiék főztek igazi (!) tyúkból, mézes-mustáros sonka boulangere burgonyával, muffintepsiben sült csirkemell tekercsek, majd a "csoki futam", ami csoki mousse-szal töltött csokis rolád, majd az Anyukám receptje szerinti mákos-diós kalács az Ő tepsijében sütve (kicsit elméreteztem a tölteléket), voltak mézeskalács házak Nagyoktól, sajtos csigák és baconos rudak is.....
26-án coctail party-ra voltunk hivatalosan Nagyokhoz, na ott (is) volt minden szem-szájnak ingere, hát ez van ha 2 (nem akármilyen) szakács süt-főz.... a képek Kicsi gépén, majd jönnek ezek is...

Szilveszterre F-nak a munkahelyére 40 db nyárs és steak buri, itthonra, elsejére töltött kápi, estére narancsos lencsesali, Anyukám sajtosa több menetben, édes sütinek rugelach, ja és a maradék sonka újrahasznosítására sütöttem tortilla lapokat, és nem is veszek sohatöbbé ízfokozós gyárit.... és nigella burgonyalapénykéi lazaccal, és más most nem is jut eszembe, pedig tuti hogy volt még ez-az.

majd jönnek a receptek is.....

azóta a kedvenc ételeim: vagy csak leves vagy csak saláta :):):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzávalók: