2009. március 15., vasárnap

bénázok



A mai konyhai produkcióm nem volt túl sikeres, talán nem is ide kellene írnom, hanem a másik blogba.
De hát ha kaja, hát legyen itt:

Reggelire F-nak sült szalonna, ami okozott kis füstöt, már akkor gyanút foghattam volna.

Délelőtt gondolkodtam, hogy mi legyen: húsos? vagy hústalan? az első 5letem a nudli volt....
Háááááát, ennél kellett volna maradnom !!!!!!

De nem, ..... ebédre tervezve mégis: karfiolleves, 3 (összesen 4) lépésben.
1. sárgarépa megégett, így kuuukkkkaaaaa, és csapó 2.....
2. mikro nem kapcsolt be, vagy én szúrtam el a programozást, így csapó 2 ez is
3. leves nem ízlett és "üveges" is lehetett, ezt később....
4. befejező lépés: leves megy a Dunába....

Közben kamrából kukkkába :) az oszlásnak indult burgonya és hagyma...a hűtőből is ez+az

Második fogás: Nigella citromos csirkéje
Na ez jó lett, eltekintve attól hogy kicsit ráégett a bazsalikom a végére....

Köret: röszti (a mélyhűtőből....)
Megsütve a serpenyőben, mini olajon hogy azért adjunk az egészségnek, és ugye a sütő az foglalt, 2 órán át sül a csirke lefedve.
Röszti szép piros, kiszedve 11 után, egy papír törlős jénaitetőbe, ami várakozik a nem indukciós lapon.....
Közben a karfiolleves (akkor még megvolt) , várakozik a betejfölözésre, furcsa zigegést hallok közben, és egyszer csak SZÉTROBBANT A RÖSZTIS TÁL, ÜVEGSZILÁNKOK MINDENHOL ! ez a lap ment épp 8-ason !!!!!! ki kapcsolta be????????????

Így röszti és leves is kuka !!!! Na erről beszélek nyuszó-muszó!!!!!!
Csináljunk köretet !
F. gyorsan megpucolja a pár krumplit amit nem dobtunk ki, és legyen: Hasselback burgonya !

Így a mai ebédünk:
Leves F-nak kínai tyúkhúsleves, nekem semmi !
Nigella csirkéje a krumplival mindkettőnknek, neki ubi, nekem cékla, és most 2 gombóc diós fagyi.

Kárpótlásul sütit sütnék délután..... MERJEK HOZZÁKEZDENI???????????????

azért teszek fel képet az ebédünkről, ide:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzávalók: