2010. február 24., szerda

édeshagymás

Mostanában rá vagyok kattanva az édeshagymás öntetre és a teriyaki szószos csirkére, (by SUBWAY) ezért a hétvégén az alábbi mű született.

Sajnos kép majd a következő gyártásnál lesz csak.
A leves zsenge zöldborsó vajas galuskával, szigorúan rántás és habarás nélkül, majd sütőben sült kukoricachips paníros csirke falatkák, (most nem a teriyaki változat) és most jön a köret, ami "mindentbele" saláta volt és az édeshagymás krumpli.
Így készült:

kb. 1 kg krumplit héjában megfőztem, közben
1 db vöröshagymát
1 db lilahagymát
2 gerezd fokhagymát
1 ek almaecetet (almabor is lehet)
1 ek balzsamecetet
3 ek oliva olajat
fél teáskanál barnacukrot
1 mokkáskanás sót

a robotgépbe tettem és kicsit pépesítettem, (lehet még tovább fűszerezni, nekem így pont jó volt) majd összekevertem a még forró leszűrt és a fedő alatt a konyharuha módszerrel szikkasztott majd meghámozott, nagyobb darabokra vágott krumplival.

Szinte azonnal így is fogyasztható már, de én a színélmény miatt betettem a sütőbe és rákanalaztam egy kis maradék szalonnazsírt, 200 fokon sült a pipi, míg mellette a krumpli kb. 10 perc alatt rusztikusra sült.

Minden hőfokon nagyon finom, de talán langyosan az igazi !

Hamarosan jön a második menet, akkor már kép is lesz !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hozzávalók: